آخرین اخبار

ارسال «نقاط کوانتومی عاری از کادمیم» به تولیدکنندگان نمایشگر

ارسال «نقاط کوانتومی عاری از کادمیم» به تولیدکنندگان نمایشگر

کوانتوم متریالز (Quantum Materials) تولیدکننده نقاط کوانتومی در آمریکای شمالی است. این شرکت اخیرا اعلام کرده که اقدام به ارسال نمونه‌ای از محصولات نقاط کوانتومی عاری از کادمیم سبز و قرمز برای شرکت‌های تولید کننده فیلم‌های نمایشگر کرده است.
نقاط کوانتومی عاری از کادمیم مواد زیست‌سازگاری هستند که امکان افزایش کارایی نمایشگرها را فراهم می‌سازد. استفاده از این نقاط موجب افزایش روشنایی نمایشگرها و بهبود دامنه رنگ در آنها می‌شود و از سوی دیگر کاهش هزینه را به دنبال دارد. 
سری پروومبا مدیرعامل شرکت کوانتوم متریالز می‌گوید: « نقاط کوانتومی عاری از کادمیم تقاضای زیادی در بازار نمایشگر و تلویزیون دارند و این تقاضا رو به رشد است. نقاط کوانتومی شرکت ما به سادگی می‌توانند نیاز این بازار را تامین کنند صرف نظر از این که رشد بازار چقدر باشد که این ویژگی به دلیل فناوری تولید ما است.»
یونیگلوب کیسکو، مدیرعامل شرکت کنجی شیمادا می‌گوید: «برای ما بسیار هیجان انگیز است که با شرکت کوانتوم متریالز در این فناوری انقلابی همکاری داشته باشیم. آزمون‌های ما نشان می‌دهد که ویژگی‌های این محصول نسبت به آنچه که در حال حاضر در بازار وجود دارد، فراتر بوده و امکان تولید انبوه این محصول با روش خلاقانه به ما این امکان را می‌دهد تا نسبت به توانمندی کوانتوم متریالز در تامین نیاز بازار مطمئن باشیم. در حال حاضر تقاضای رو به رشد در بازار فیلم‌های نمایشگرهای مبتنی بر نقاط کوانتومی وجود دارد.»
این شرکت اخیرا مجوز فروش مستقیم بخشی از سهام خود را به ارزش 9.75 میلیون دلار در یک دوره زمانی 36 ماهه کسب کرده است. کوانتوم متریالز زمان و مقدار سرمایه‌گذاری‌های آتی را تحت کنترل خواهد داشت.
پروومبا می‌افزاید: « من معتقدم که ما صاحب مواد بسیار استثنایی هستیم، همچنین از حمایت مالی و سرمایه‌گذاری مناسب برای وارد کردن این مواد پیشرفته به بازار برخوردار هستیم. برنامه ما این است که مقداری از این محصولات را در اوایل سال 2017 برای مصرف‌کنندگان ارسال کنیم.»

منبع: nano.ir

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.