آخرین اخبار

جذب سرمایه ۱.۶ میلیون دلاری برای بررسی آنتی‌بادی داروهای مختلف

جذب سرمایه ۱.۶ میلیون دلاری برای بررسی آنتی‌بادی داروهای مختلف

نویلیتیک (Novilytic) که یک استارت‌آپ فعال در حوزه تجزیه و تحلیل داده‌های بیوشیمی است، موفق به جذب سرمایه 1.6 میلیون دلاری در غالب سرمایه بذر شده است. این دور جذب سرمایه، در کنار سه مرحله قبلی که در قالب بذر و گرنت‌های حمایتی انجام گرفته، مجموع سرمایه‌گذاری در این استارت‌آپ را به 6 میلیون دلار رسانده و راه را برای تسریع فرایند توسعه و تجاری‌سازی فناوری آن هموار می‌نماید.

نویلیتیک یک شرکت فعال در حوزه بیوشیمی است که بر روی حفاظت و ایمنی داروهای حیاتی متمرکز می‌باشد. این دور از جذب سرمایه، به این استارت‌آپ کمک می‌کند تا با حمایت و بهبود فناوری‌ خود، ورود به بازار مواد مصرفی برای تجزیه و تحلیل دارویی را سرعت بخشد. این ابزارهای مبتنی بر فناوری نانو، توسط شیمیدان‌های فعال در حوزه‌های دارویی استفاده شده تا کیفیت آنتی‌بادی‌ها را در فرآیندهای مختلف ارزیابی نمایند.

بر اساس شواهد موجود، نویلیتیک به سرعت در حال رشد است. در سال گذشته، این استارت‌آپ 9 کارمند جدید را به تیم خود اضافه کرده و پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که ظرف چند ماه آینده، توسعه بیشتری در انتظار این شرکت ‌باشد. این رشد سریع از آنجا منطقی‌تر به نظر می‌رسد که نویلیتیک در نظر دارد که تا اواخر پاییز 2022 یا اوایل سال 2023 میلادی، مواد مصرفی تولیدی خود را به بازار عرضه نماید.

گفتنی است که این استارت‌آپ، ارتباطات متعددی با دانشگاه پردو دارد و همین ارتباطات یکی از گام‌های بسیار مهم در شکل‌گیری و توسعه فناوری آن بوده است؛ برای مثال، یکی از هم‌بنیان‌گذاران و مدیر ارشد فناوری نویلیتیک که فرد رگنیر (Fred Regnier) نام دارد، استاد شیمی پردو بوده که بر اساس رده‌بندی ارائه شده توسط مجله «Chemistry Views»، یکی از برترین شیمیدانان تحلیلی در جهان است که یک تیم فنی قوی را در کنار خود دارد. پائول درایر (Paul Dreier)، مدیر عامل نویلیتیک، در خصوص تعاملات این شرکت و جذب سرمایه جدید ابراز داشته: «ممنتوم جدید و حمایت‌های صورت گرفته توسط شرکایی همچون Purdue Foundry و Elevate Ventures، منجر به موفقیت ما شده و کمک می‌کند تا جلوتر از نقشه راهمان به مسیر ادامه داده و سازمانمان را بزرگ‌تر کنیم. ما از حمایت‌های بخش خصوصی و کمک‌های مالی دولت فدرال سپاسگزاریم. این حمایت‌ها به ما امکان می‌دهد تا رشدمان را تسریع نموده و نام خود را در بازار مطرح کنیم.»

رایلی گیب، مدیر توسعه کسب‌و‌کار در «Purdue Foundry» نیز در خصوص همکاری با نویلیتیک و سرمایه‌گذاری در آن می‌گوید: «ما از تأثیری که فناوری این شرکت بر توسعه دارو و بازارهای بیوشیمی خواهد داشت، هیجان‌زده هستیم. ما موظف به حمایت، مشارکت و سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌هایی هستیم که اگرچه در مراحل اولیه کار خود قرار دارند، اما آینده امیدوارکننده‌ای در پیش روی آن‌ها وجود دارد».

مارک گراملسپاچر (Mark Gramelspacher)، مدیر اجرایی«SAM Fund» و از همکاران مجموعه سرمایه‌گذاری «Elevate Ventures» نیز در خصوص نویلیتیک می‌گوید: «راه حل نوآورانه نویلیتیک و مجموعه محصولات در حال گسترش آن برای تولید دارو، پتانسیل تغییر قابل توجهی در جریان ارزش این صنعت دارد. فناوری این شرکت، در نهایت می‌تواند ایمنی بیمار را بهبود بخشیده، کارایی را افزایش داده و کیفیت را بهبود بخشد؛ یک پیروزی سه‌گانه در زنجیره تأمین. ما خوشحالیم که به حمایت خود از نویلیتیک ادامه می‌دهیم زیرا آن‌ها وارد مرحله بعدی رشد خود می‌شوند.»

 

مرجع: «Newsbug»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.