آخرین اخبار

معرفی استارت‌آپ‌های کره‌ای برای حضور در برنامه حمایتی رشد فناوری استارت‌آپ‌ها

معرفی استارت‌آپ‌های کره‌ای برای حضور در برنامه حمایتی رشد فناوری استارت‌آپ‌ها

مؤسسه ملی علم و فناوری اولسان «UNIST» اعلام کرده که شش شرکت استارت‌آپی خود را برای حضور در برنامه رشد فناوری استارت‌آپ‌ها «TIPS» انتخاب نموده است. این برنامه با هدف پشتیبانی از استارت‌آپ‌های مبتنی بر فناوری و ترویج سرمایه‌گذاری‌های خصوصی، توسط وزارت صنایع کوچک و استارت‌آپ‌های کره جنوبی «MSS» و دفتر کسب‌وکارهای کوچک و متوسط «SMBA» برگزار می‌شود.

این برنامه به استارت‌آپ‌ها امکان می‌دهد تا از طریق کنسرسیوم‌های مشترک با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، به فضاهای رشد کسب‌وکار دست یابند. این برنامه می‌تواند استارت‌آپ‌هایی که بنا به دلایلی اعم از کمبود بودجه و یا ترس از شکست کسب‌وکار در رشد و توسعه خود ناکام هستند را حمایت نماید. بودجه تخمین زده شده سالانه برای این برنامه بیش از 100 میلیارد وون (94 میلیون دلار)  است.

بنا بر گزارش وب‌سایت «EurekAlert»، در حال حاضر بیش از 364 تیم استارت‌آپی تحت حمایت و پشتیبانی «TIPS» قرار دارند و امیدوارند تا کسب‌وکار خود را در سطح جهانی توسعه دهند. از دسامبر سال 2017 میلادی تا کنون، این برنامه موفق به جذب 38 سرمایه‌گذار موفق شده و توانسته است فرشتگان کسب‌وکار و رهبران شرکت‌های فناور را به‌عنوان انکوباتور و شتاب‌دهنده به استارت‌آپ‌ها معرفی نماید. علاوه بر تقویت سرمایه‌گذاری‌ها از سوی فرشتگان کسب‌وکار و کارآفرینان فردی، «TIPS» خدمات وسیعی شامل مشاوره و تطبیق منابع مالی تحقیق و توسعه، شبکه‌سازی فرشتگان کسب‌وکار و انواع خدمات مرتبط با رشد شرکت‌های نوپا را به متقاضیان ارائه می‌نماید.

گفتنی است، شرکت‌های انتخاب‌شده شامل «RecensMedical»، «U2MedTek»، «EgoVid»، «Frontier Energy Solution»، «Feel the Same» و «SuPine Therapeutics» هستند که مهم‌ترین استارت‌آپ در بین شش شرکت یاد شده، ریزنس مدیکال است که به‌عنوان اولین شرکت استارت‌آپی در اولسان برای معرفی و حضور در «TIPS» انتخاب‌شده است. این شرکت امیدوار است با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام گرفته بتواند تجاری‌سازی فناوری بی‌حسی سریع را نه تنها برای تزریق‌های بدون درد داخل بینی که در درمان لیزر بدون درد و نیز تزریق دارو در بیماری‌های پوستی نیز تسریع بخشد.    

 

مرجع: EurekAlert

http://nanomatch.ir/

 

 

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.