آخرین اخبار

سرمایه‌گذاری دو میلیون دلاری جهت توسعه، فروش و بازاریابی فناوری سنسورهای زیستی

سرمایه‌گذاری دو میلیون دلاری جهت توسعه، فروش و بازاریابی فناوری سنسورهای زیستی

شرکت استارت‌آپی نیکویا «Nicoya Life» که در زمینه توسعه بیوفناوری فعالیت می‌نماید، در آخرین تأمین مالی خود موفق شده است تا دو میلیون دلار از شرکت سرمایه‌گذاری ریپل «Ripple» و فرشته کسب‌وکار کانادایی «Triangle Network» دریافت نماید. این استارت‌آپ که یک شرکت پیشرو در حوزه بیو فناوری به شمار می‌آید، از نانو فناوری برای کاهش هزینه و پیچیدگی‌های طراحی و ساخت ابزارها و تجهیزات علمی استفاده می‌نماید. سنسورهای زیستی بسیار حساس ساخت این شرکت، به محققین و دانشمندان اجازه می‌دهد تا درک بهتری از بیماری‌های مختلف به دست آورده و روش‌های درمانی جدید را آزمایش و توسعه دهند.

بنابر گزارش «Hub Network»، نیکویا در سال 2012 میلادی به‌عنوان یک شرکت زایشی از دانشگاه واترلو کانادا راه‌اندازی شد و امروزه ابزارهای علمی ساخت این شرکت توسط صدها محقق و نوآور در بیش از 25 کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بودجه دو میلیون دلاری جدید از توسعه محصولات جدید نیکویا پشتیبانی نموده و فروش و بازاریابی آن‌ها را گسترش خواهد داد. «مت کوهن»، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری ریپل با ابراز خرسندی از سرمایه‌گذاری در نیکویا اظهار داشت: «محصول تولیدی نیکویا به مؤسسات تحقیقاتی اجازه می‌دهد تا آزمایش‌های خود را با هزینه بسیار کمتری انجام دهند. ما اطمینان داریم که با به‌کارگیری یک استراتژی فروش هوشمندانه و مبتنی بر داده‌های اطلاعاتی موجود، می‌توان توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌های جدید نیکویا را تسریع بخشید.»

در این خصوص «رایان دنومه» از بنیان‌گذاران نیکویا و مدیر عامل این شرکت نیز اعلام کرد: «ما در حال توسعه برخی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های سنسورهای زیستی در جهان هستیم که می‌تواند سلامت بشر در آینده را با تغییر و تحولات جدی روبرو سازد.»

 

مرجع: Hub Network

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.