آخرین اخبار

آخرین مهلت ارسال طرح در برنامه طرح‌های نوآورانه ستاد نانو

آخرین مهلت ارسال طرح در برنامه طرح‌های نوآورانه ستاد نانو

ستاد توسعه فناوری نانو در راستای حمایت از تجاری‌سازی دستاوردهای حوزه نانو، تولید ثروت و گسترش تفکر کارآفرینی در کشور، از فناوران و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو در قالب برنامه طرح‌های نوآورانه (Nano Match) حمایت می‌نماید. حمایت مادی، تسهیل و تسریع در فرآیند تجاری‌سازی محصولات و دستاوردها، امکان نمایش محصولات، آغاز کسب و کار و جذب سرمایه‌گذار از جمله مهمترین ویژگی‌های حضور در این برنامه است.

نانومچ بطور پیوسته در طول سال در حال دریافت و داوری طرح‌های فناوران بوده و همزمان با آغاز فراخوان اول از دوره پنجم برنامه طرح‌های نوآورانه از 1 آبان 1395، فناوران طرح‌های خود را در این سامانه به ثبت رسانده‌اند. 

با توجه به نزدیک‌شدن به تاریخ پایان فراخوان به اطلاع فناوران محترم می‌رساند، 12 بهمن ماه آخرین مهلت ارسال طرح‌ها به برنامه بوده و مهلت فراخوان اول تمدید نخواهد شد. متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت nanomatch.ir و بخش ثبت طرح، طرح خود را برای داوری به دبیرخانه برنامه طرح‌های نوآورانه ارسال نمایند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه می‌توانید با شماره تلفن 88993748-021 یا رایانامه info@nanomatch.ir تماس حاصل فرمایید.

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.