آخرین اخبار

جلب سرمایه برای وارد کردن حافظه‌های مبتنی بر نانولوله‌کربنی به بازار

جلب سرمایه برای وارد کردن حافظه‌های مبتنی بر نانولوله‌کربنی به بازار

نانترو (Nantero) یک شرکت فعال در بخش تولید نسل جدید حافظه‌ها با استفاده از نانولوله‌های کربنی است. این شرکت اعلام کرد که بیش از 21 میلیون دلار دیگر برای تجاری‌سازی محصول خود سرمایه جمع‌آوری کرده است.
بیشترین سرمایه‌گذاری از سوی شرکت گلوبسپان کپیتال انجام شده است. نانترو در حال حاضر چندین شریک و همکار برای تجاری‌سازی فناوری خود دارد. همچنین مشتریانی از بخش صنعت الکترونیک، سرگرمی و نیمه‌هادی به صورت فعال روی فناوری NRAM کار می‌کنند.
این سرمایه‌گذاری جدید به این شرکت امکان می‌دهد تا از شرکای خود برای وارد کردن محصولات جدید به بازار حمایت کند. با این سرمایه‌گذاری جدید، در مجموع 110 میلیون دلار سرمایه‌گذاری روی این شرکت انجام شده است.
دیوید پلتاک از مدیران شرکت لوبسپان می‌گوید: «این سرمایه‌گذاری جدید موجب تسریع تجاری‌سازی فناوری شرکت نانترو به ویژه فناوری DDR4 چند گیگابایتی این شرکت می‌شود. نانترو مشتریانی پیشرو در صنایع مختلف دارد که منتظر هستند هر چه زودتر فناوری NRAM به دست آن‌ها برسد. این یک حقیقت است که بسیاری از مشتریان و شرکای صنعتی نانترو به این دلیل تصمیم به سرمایه‌گذاری روی این شرکت گرفته‌اند که نشانه‌های قوی از اطمینان به این شرکت را دریافت کرده‌اند. این اطمینان نشأت گرفته از سال‌ها همکاری با نانترو و استفاده از محصولات این شرکت است.»


filereader.php?p1=main_bcbe3365e6ac95ea2
گرگ اشمرگل از بنیانگذاران شرکت نانترو می‌گوید: «موفقیت‌های اخیر ما در این فناوری و انتخاب آن توسط دو شرکت بزرگ در صنعت نیمه‌هادی در جلب این سرمایه‌گذاری جدید مؤثر بود. با این حمایت مالی جدید ما قادر خواهیم بود تا به مشتریان خود کمک کنیم هر چه زودتر محصولات خود را وارد بازار کنند.»
دو شرکت فوجیتسو و میافوجیتسو در سال 2016 اعلام کردند که توافقنامه‌ای با شرکت نانترو امضاء کرده‌اند تا لیسانس استفاده از فناوری NRAM این شرکت که در آن از نانولوله‌های کربنی استفاده شده است را دریافت کنند. همچنین آن‌ها قصد دارند با همکاری مشترک اقدام به ارائه فناوری پردازش 55 نانومتری کنند. این سه شرکت با استفاده از این فناوری جدید شرکت نانترو می‌توانند حافظه‌های فلش با سرعت بالاتر تولید کنند.

منبع: nano.ir

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.