آخرین اخبار

همکاری مشترک صنعتی در بخش روانساز و نانوپوشش

همکاری مشترک صنعتی در بخش روانساز و نانوپوشش

در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، دو شرکت نانومک (NanoMech) و پیس اینداستریز (Pace Industries) همکاری مشترک در حوزه فناوری‌ نانو انجام دادند. شرکت نانومک تولیدکننده روانساز بوده که فناوری ساخت محصولات خود را به صورت پتنتی به ثبت رسانده است. روانسازهای این شرکت از دوام بالایی برخوردارند که قرار است توسط زیرساخت‌های مجهز شرکت پیس تولید شوند.
گاورنر اسا هوتچینسان می‌گوید: «شرکت نانومک و پیس همکاری مشترکی برای تولید محصولات تراز اول جهانی را آغاز کرده‌اند. این همکاری در سایه برنامه کارآفرینی آرکانساس انجام شده است. شهرت جهانی این شرکت‌ها، نیروی انسانی متخصص، ارتباطات قوی با رهبران صنعتی و همکاری با دانشگاه آرکانساس موجب شده تا این دو شرکت در شرایط مساعدی برای رشد و توسعه قرار گیرند.»
موفقیت این کار گروهی میان پیس و نانومک مثال بارزی از پیاده‌سازی پیشرفت‌های حوزه نانوساخت در آمریکا و استفاده از این پیشرفت‌ها در ارتقاء و افزایش رقابت‌پذیری است.
جیم فیلیپس، مدیرعامل شرکت نانومک، می‌گوید: «همکاری با شرکت پیس موجب می‌شود تا نانومک بتواند فناوری نانومهندسی خود را در بخش تولید روانسازهای پیشرفته وارد بخش تولید کند. با این همکاری ما می‌توانیم از توانمندی یکی از پیشرفته‌ترین تولیدکنندگان برای افزایش عملکرد و رقابت‌پذیری خود استفاده کنیم.»
صنایع تولیدی آمریکا از نظر ایجاد فرصت شغلی و درآمد، یک پتانسیل بزرگ برای اقتصاد این کشور است. با افزایش کارایی فرآیندهای تولیدی، در زمان کمتر می‌توان محصولات بیشتری تولید کرد. با این کار فرصت‌های شغلی جدیدی ایجاد می‌شود.
اسکات بال از مدیران شرکت پیس می‌گوید: «همکاری موفقیت‌آمیز میان پیس و نانومک نشان دهنده اثرات مثبت در سراسر زنجیره تولید بوده و همچنین یک نمونه درخشان از تعهد شرکت پیس به رهبری صنعت در دستیابی به نوآوری است.»
نانومک، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌ نانو، فرصت‌های تازه‌ای در بازار به وجود آورده و در بخش روانسازهای پیشرفته محصولات متعددی به بازار عرضه کرده است. این شرکت پوشش‌های نیترید بور برای ابزارها، پوشش‌های محافظ برای فلزات و منسوجات و همچنین روانساز برای استفاده در حوزه‌‌های مختلف تولید کرده است.

منبع: nano.ir

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.