آخرین اخبار

چه طرحی برنده رقابت «برنامه کسب و کار» دانشگاه رایس شد؟

چه طرحی برنده رقابت «برنامه کسب و کار» دانشگاه رایس شد؟

جاناتان برایان و پیتر فیرث که یک استارت‌آپ را در دانشگاه ایالتی آریزونا برای توسعه پوشش‌های حاوی نانوذرات راه‌اندازی کرده‌اند، برنده رقابت برنامه کسب و کار شدند.
این دو، شرکتی به نام سوئیفت کوت (Swift Coat) را تأسیس کردند که برای آن موفق به دریافت جایزه‌ای بالغ بر 70 هزار دلاری دانشگاه رایس شدند.
برایان مدرک دکتری مهندسی برق دارد و فیرث دانشیار پژوهشی است که با همکاری هم در این شرکت جدید با کمک زکریا هولمن روی توسعه فناوری جدیدی کار می‌کنند.
نام این شرکت برگرفته از فناوری لایه‌نشانی است که می‌توان با استفاده از آن هر سطحی را با نانوذرات پوشش داد. این فناوری دارای کاربردهای متنوعی در صنعت است.
فیرث و هولمن فعالیت خود را در این استارت‌آپ از سال 2016 آغاز کردند. این دو پیش از برگزاری رقابت دانشگاه رایس تصمیم به توسعه این شرکت گرفتند، به همین دلیل از برایان خواستند که به آنها ملحق شود تا از همکاری او نیز برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند. در حال حاضر، افق‌های آنها بسط پیدا کرده و این حمایت مالی به آنها کمک شایانی خواهد کرد.
این هفدهمین دوره رقابتی است که دانشگاه رایس برای برنامه‌های کسب و کار برگزار می‌کند. فیرث می‌گوید: «در روز اول رقابت برنامه کسب و کار رایس، آنها به ما گفتند که این تنها یک رقابت نیست، بلکه یک برنامه شتابدهی فشرده استارت‌آپ‌ها در آمریکاست. آنها درست می‌گفتند و من به جرأت می‌گویم که شرکت سوئیفت کوت همانی نیست که تا چندی قبل بود و کاملاً تغییر کرده است.»
هولمن می‌گوید که برایان و فیرث در این شرکت عملکرد بسیار عالی داشتند. او می‌افزاید: «من فکر می‌کنم برنده شدن در این رقابت می‌تواند مؤید عملکرد ما باشد و به موفقیت ما کمک کند.»

منبع: nano.ir

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.