آخرین اخبار

عرضه عمومی یک شرکت نانویی فعال در حوزه فیلتراسیون

عرضه عمومی یک شرکت نانویی فعال در حوزه فیلتراسیون

شرکت لیک‌تک (LiqTech International) که در حوزه فناوری‌های پاک و تولید و عرضه سیستم‌های پیشرفته فیلتراسیون فعالیت دارد، خبر از عرضه عمومی سهام شرکت داده است. لیک‌تک در نظر دارد تا عواید حاصل از این عرضه عمومی را برای تأمین سرمایه در گردش و همچنین اهداف عمومی شرکت مورد استفاده قرار داده و تمام یا بخش عمده بدهی‌های شرکت را تصفیه نماید.

لیک‌تک که در ایالت نوادای آمریکا مستقر است، فناوریهای فیلتراسیون مبتنی بر کاربید سیلیکون توسعه داده که برای تصفیه گازها و مایعات مختلف قابل استفاده می‌باشد. غشاهای سرامیکی این شرکت، برای استفاده در چالشبرانگیزترین برنامههای تصفیه آب طراحی شده و همچنین از آن‌ها می‌توان برای کنترل انتشار دود اگزوز‌های دیزل هم استفاده کرد. لیک‌تک با تکیه بر فناوری نانو محصولاتی مبتنی بر فناوری انحصاری کاربید سیلیکون خود توسعه داده که در طیف گستردهای از غشاها و سیستمهای فیلتراسیون برای کاربردهای مختلف میکروفیلتراسیون و اولترافیلتراسیون قابل استفاده می‌باشد. این شرکت با ترکیب فناوری غشای مایع کاربید سیلیکون با تجارب و قابلیت‌های گسترده خود در خصوص طراحی سیستمهای مختلف، راهحلهای منحصربهفرد، کلیدی و در دسترسی را برای تصفیه آب در سخت‌ترین شرایط کاری فراهم نموده است.

گفتنی است که لیک‌تک در صدد عرضه عمومی 15 درصد از سهام خود می‌باشد. در این راستا، این شرکت یک پیشنهاد اختیار 30 روزه را برای پذیره‌نویسان فراهم نموده تا برای خرید سهام اقدام نمایند. گفتنی است که بسته به شرایط بازار و همچنین میزان استقبال، ممکن است زمان واگذاری زودتر هم تکمیل شود.

لیک‌تک که در سال 2004 میلادی تأسیس شده، در سال 2014 میلادی اقدام به اکتساب شرکت «Provital Solutions» نمود که در حوزه سیستم‌های تصفیه آب مورد استفاده در استخرها، باغ وحش‌ها  و فضاهای دیگر فعالیت داشت. این شرکت با توجه به پیشرفت‌های قابل توجه خود در سال‌های اخیر، سال گذشته میلادی هم موفق به یک جذب سرمایه 15 میلیون دلاری گردید. علاوه بر این، همین چند ماه پیش بود که شرکت خبر از امضای یک قرارداد سه ساله جدید به ارزش 23 میلیون دلار با یک مشتری بزرگ اروپایی داد که بر اساس آن ممبران سرامیکی لیک‌تک برای تصفیه آب آشامیدنی به کار گرفته می‌شود.

 

مرجع: «PR Newswire»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.