از فکر تا عمل

در این مصاحبه، مایک بلوک، یکی از بنیانگذاران پروژه نانو، درباره ابتکار عملش برای ورود علم و فناوری نانو به مدارس با استفاده از یک میکروسکوپ الکترونی رومیزی فنوم (Phenom)، و موفقیتهایش در این پروژه صحبت میکند. ادامه خبر
یک رهبر دارای خصوصیات رفتاری چندبعدی می‌باشد که او را از نظر رفتاری جذاب و کارآمد می‌کند. در ادامه به ملزوماتی که باید در یک رهبر خوب وجود داشته باشد اشاره شده است. ادامه خبر
دکتر آنتونیتا گاتی دارای سابقه‌ای بین‌رشته‌ای از فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، فیزیولوژی، پاتولوژی (آسیب‌شناسی) و پاتولوژی قانونی است. دکتر گاتی بیش از 40 سال تجربه تحقیق در زمینه مواد زیستی و همچنین سازگاری زیستی در سطح ملی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد. ادامه خبر
رهبری یکی از مهمترین عملکردهای مدیریتی است که برای به حداکثر رساندن بهره‌وری و دستیابی به اهداف سازمانی یاری‌دهنده می‌باشد. نکاتی که در ادامه می‌آید، اهمیت رهبری را در یک امر مهم شرح می‌دهد. ادامه خبر
پروفسور اوون جی گای در سال 1997 مدرک کارشناسی شیمی خود را با درجه 1 دریافت کرد و جایزه اییلینگ را برای تحصیلات عالی در شیمی در دانشگاه سوانسی به‌ دست آورد. همچنین وی جایزه لئونارد هینکل را برای دکترای شیمی خود در سال 2001 برای کار بر روی "تجزیه نوری رنگ‎دانه‌های ink – jet"، با همکاری زنکا، از آن خود کرد. در سال 2007 ، او به عنوان یک عضو RCUK در علوم نانوپزشکی و مدرس دانشگاه سوانسی انتخاب شد. وی در حال حاضر استاد دانشکده مهندسی دانشگاه سوانسی و مدیر مرکز نانوسلامت دانشگاه سوانسی است که در زمینه تولید در مقیاس نانو/میکرو، MNs، میکروسیالات، ادوات و نانوسیم‌های سیلیکونی و حسگرهای گرافن برای کاربردهای بهداشت سلامت تحقیق می‌کند. زمینه‌های پژوهشی اصلی او در مورد حسگرهای زیستی گرافنی و ادغام آن با میکروسیالات و فناوری الکترونیک است. ادامه خبر
جروم پولاک در سال 1979 در گرنوبل فرانسه متولد شد. وی در رشته فیزیک دانشگاه جوزف فوریه، تحصیلات کارشناسی خود را به اتمام رساند. در سال 2002 به کبک در کانادا نقل مکان کرد تا برای شرکت Air Liquide در طراحی منابع پلاسما برای سم‌زدایی از گازهای گلخانه‌ای کار کند. ادامه خبر
به لطف نوآوری و توسعه فناوری، قرن بیست‌‌و‌یکم شاهد ظهور اقتصاد جدید بوده است. درک ویژگی‌های اقتصادی قدیمی برای شناخت اقتصاد جدید مهم است. انقلاب صنعتی، نقطه شروع اقتصاد قدیمی با تمرکز بر تولید مقادیر عظیمی از محصولات استاندارد بود. این محصولات انبوه برای کاهش هزینه‌ها و رضایت مصرف‌کنندگان بسیار مهم تلقی می‌شدند، زیرا تولیدات باعث افزایش شرکت‌ها در بازارهای جدید در سراسر مناطق جغرافیایی می‌شد. اقتصاد قدیمی سلسله مراتب سازمانی را در اختیار داشت که در آن مدیران ارشد دستورالعمل‌هایی را صادر می‌کردند که توسط مدیر واسط روی کارگران اجرا می‌شد. ادامه خبر
در یک بازار پویا با جریان آزاد اطلاعات و برنامه‌های بازاریابی نوآورانه، نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان همیشه در حال تغییر است. همان‌طور که درآمد سرانه افزایش می‌یابد، مصرف‌کنندگان تمایل به یافتن گزینه‌های بیشتر برای تصمیم‌گیری در مورد خرید دارند. شرکت‌ها باید همیشه از شرایط در‌ حال تغییر آگاهی داشته باشند تا تصمیم درستی را اتخاذ کنند. این امر به توسعه سیستم‌های اطلاعات بازاریابی پیچیده نیاز دارد. ادامه خبر