آخرین اخبار

تلاش شرکت نانویی برای تجاری‌سازی فناوری استخراج طلا در مقیاس جهانی

تلاش شرکت نانویی برای تجاری‌سازی فناوری استخراج طلا در مقیاس جهانی

شرکت نانویی «6th Wave Innovations»، با هدف توسعه بازار و عرضه فناوری انحصاری خود برای استخراج طلا در بازارهای جدید، یک موافقت‌نامه فروش و بازاریابی با شرکت آلمانی «CyPlus GmbH» به امضاء رسانیده است. بر اساس این موافقت‌نامه، شرکت آلمانی مذکور، فناوری استخراج طلای موج ششم را، در کشورهای مکزیک، اروپا، ترکیه و مصر، عرضه خواهد کرد.

فناوری جدید، مبتنی بر رزین‌های «IXOS» و با استفاده از مواد نانویی بوده که ابزاری سازگار با محیط‌زیست، برای بازیافت و استخراج طلا فراهم می‌آورد. این فناوری منحصربه‌فرد، مصرف مواد شیمیایی در فرایند استخراج طلا را به حداقل رسانیده و با صرفه‌جویی در انرژی، به مقرون‌به‌صرفه شدن این فرایند و کاهش هزینه‌های تمام شده، کمک می‌کند.

لازم به ذکر است که فناوری نوین ارائه شده برای استخراج طلا، در مراحل نهایی تجاری‌سازی قرار داشته و «6th Wave»، اقدام به راه‌اندازی یک پروژه پایلوت در معدن طلای بزرگی در آمریکا نموده است. به گفته این شرکت، نتایج آزمایشگاهی و پروژه آزمایشی یاد شده، نشان می‌دهد که «IXOS»، در مقایسه با رزین‌های مبادله یونی معمولی و کربن‌های فعال شده، عملکرد بهتری از خود نشان داده و فرایند بهینه‌تری را به دنبال دارد.

گفتنی است، یکی از روندهای محسوس در فضای کسب‌وکار امروز، جهانی شدن حوزه فعالیت‌ها و حضور شرکت‌های فناور بزرگ و کوچک در کشورهای مختلف است. بدیهی است که در چنین شرایطی، آشنایی با فضای بازار هدف و ویژگی‌های کلیدی آن، یک شرط الزامی برای موفقیت در ورود به بازار محسوب می‌شود. اینجا است که کمک گرفتن از شرکت‌های توانمند و متخصص در حوزه بازاریابی و فروش، به یک ابزار کارآمد بدل شده و شرکت‌ها به همکاری و مشارکت با یکدیگر، برای بهره‌مندی از ابزارهای نفوذ موجود در بازارهای مختلف، روی می‌آورند. موافقت‌نامه انعقاد شده فی‌مابین «6th Wave» و شریک آلمانی این شرکت را نیز، می‌توان در همین راستا ارزیابی نمود که می‌تواند بازار وسیع اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا را در دسترس آن‌ها قرار دهد.

 

مرجع: «mining»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.