آخرین اخبار

برندینگ یک داروی ضدسرطان ریه در یک همکاری استراتژیک

برندینگ یک داروی ضدسرطان ریه در یک همکاری استراتژیک

شرکت دارویی ژنپرکس «Genprex»، به منظور نام‌گذاری و برندینگ محصول جدید خود، فاز جدیدی از همکاری‌ها را با شرکت آدیسون ویتنی «Addison Whitney» آغاز نموده است. این محصول دارویی، اونکوپرکس «Oncoprex» نام داشته که با هدف درمان نوعی سرطان ریه، به نام «NSCLC»، توسعه یافته است. تجاری‌سازی موفق این روش درمانی که مبتنی بر استفاده از ژن‌های ضدسرطانی است، می‌تواند آینده روشنی را برای درمان سرطان ریه رقم زند.

آدیسون ویتنی، در حوزه برندینگ محصولات دارویی فعالیت داشته و به شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و مراقبت‌های بهداشتی، به منظور تجاری‌سازی و عرضه سریع‌تر محصول به بازار، کمک می‌نماید. این شرکت، سابقه‌ درخشانی در همکاری‌ با شرکت‌های داروسازی داشته و با ارائه مشاوره در زمینه نام‌گذاری انحصاری داروها، کمک شایانی به برندینگ محصولات شرکت‌های داروسازی می‌نماید. داروهای برجسته‌ای همچون هارونی «Harvoni» و لتایریس «Letairis»، از جمله داروهایی هستند که بر مبنای فرآیندهای پیشنهادی این شرکت نام‌گذاری شده‌اند.

«جو دالی»، مدیرعامل آدیسون ویتنی، در خصوص همکاری با ژنپرکس، اظهار داشت: «هدف ما، همکاری با شرکت‌هایی است که پیشرفت‌های قابل‌توجهی در علم پزشکی داشته و توانسته‌اند داروهای مؤثری را برای درمان بیماران ارائه نمایند. ما بر این باوریم که ژنپرکس نیز از همین دسته شرکت‌ها بوده و به همین جهت، از مشارکت با آن‌ها، بی‌نهایت خرسندیم.»

«رادنی وارنر»، مدیرعامل شرکت ژنپرکس نیز، در همین خصوص بیان داشت: «همکاری با آدیسون ویتنی، نقشی کلیدی در عرضه محصول ما به بازار خواهد داشت. دریافت تأییدیه‌های قانونی در خصوص نام‌های‌ انحصاری و غیر انحصاری داروها، عاملی مهم در تضمین امنیت بازریابی آن‌ها است. از این رو، با توجه به سابقه درخشان شرکت آدیسون ویتنی در این زمینه، ما به همکاری با آن‌ها ادامه خواهیم داد.»

لازم به ذکر است که طبق آمار ارائه شده از سوی انجمن سرطان آمریکا، سالانه در این کشور بیش از 14000 نفر به دلیل سرطان ریه، جان خود را از دست می‌دهند. «NSCLC»، شایع‌ترین نوع سرطان ریه در جهان محسوب شده و تحقیقات نشان می‌دهد که نرخ بقای 5 ساله برای مبتلایان به سطح پیشرفته از این بیماری، کمتر از 5 درصد است. از این رو، داروی جدید ژنپرکس، می‌تواند نقش بزرگی در درمان مبتلایان به این بیماری ایفاء نماید. این دارو،  برای درمان بیمارانی که قادر به استفاده از داروهای موجود نبوده و همچنین افرادی که پس از مدتی نسبت به داروهای مصرفی مقاوم می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است که در جهان کنونی که پایه و اساس کسب‌وکارها مبتنی بر رقابت‌های بسیار تنگاتنگ است، مسئله برندینگ، یکی از پارامترهای مهم برای شرکت‌های کوچک و بزرگ خواهد بود. اگر یک محصول جدید، با نام مناسب و برند قابل پسند، در میان مصرف‌کنندگان معرفی و محبوب نگردد، می‌تواند هزینه‌های هنگفت صورت گرفته در راستای توسعه فناوری را هدر داده و شکست و عقب ماندن از رقبا را به دنبال داشته باشد. در همین راستا، شرکت‌های نوپا و حتی شرکت‌های شناخته شده بزرگ، همواره توجه به مسئله برندینگ را خصوصاً در محصولات جدید خود، به صورت جدی مورد توجه قرار می‌دهند.

 

مرجع: «scnow.com»

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.